Just Be Yourself
Webmiss Taggie Credit Diary
Angel VS Devil
Friday 28 February 2014 | 4:28:00 pm | 0 said something here
hidup ni bagaikan main GAME . makin lame LEVEL makin payoh . nk menang, kene usaha . kalu rajin, dapatlah BONUS . tp kalu give up, nah ! GAME OVER :3 yes . back to my own topic . hidup aq mmg xramai yg lalui . spnjg aq brkawan, ni lah prtme kalinye aq bce surt sumpahan, surt kutukan depan mata . aq ulang skali lgi, biar bagi jels, DEPAN MATA !!! aq sndiri bce surt tu . mu nk kutuk aq dri A-Z ? i don't care but please don't pretend to be angel in front of me but behind me, u r a devil ! wei ! spa kesah hang xmo kwan nn aq ? pirrah ! igt aq hingen sgt nk kwan nn mu ? bleyh blah . slisih malaikat 44 lerr klu jumpe kwan bru prangai lagu mu ni :3 SERIK !! sumpah xlyan aq org pe ge mu heh .. wk bzir air liuq je ckap brhaluss -,- mu xsoh brlgok baek deh ! luga .. kang jeluok depn mu aq mintk mu jilat bru thu ! xspa sminggu kwan mu sorg tu nk pindh, dang agi mu ngte ye . mu igt mu bijk sgt la nk paggil org "IDIOT" ???? dh lu mu ase mu bijok ngt, wane xsuh mok mu ato mu universiti truh leps mu kuor perut mok mu ? dh wase bijk ngt, xsoh ah mai koloh eh, uni truh !!! nyah kau ! impian aq utk mmiliki kwan trindah slalu trganggu dgn seorg makhluk dri ramai2 makhluk . lu mu nk org syg mu, mu wk pranga molek . ni pranga pe ge kucing nk mati, nk mitk aq lyan mu pe ge Puteri Raja tgh brsalin . mati hidup mula xcre aq nn mmu eh ! wk leloh hidup je . baek mati :3 nyekitttt woi !!! mu igt aq sorg je ke xwahi k mu ? wasean klu mu sedo leps jawatan mu jatuh k org lain, rama org ngadu xwahi pranga mu hok gitu gini . mmg aq stuju blake npe aduan sek2 tu . tekpon mu sedo2 sndiri ah diri mu gane . mulut mu pn sme . xpdan nn muka comey, ayu, nmpk pranga beraluh abeh, tp mulut hang ! huuuhhh ~ xleh blah derrr . byr insuran xagy ??? mmg terg2an sloh mu .. eg; mu sloh wk karangan . mu wk karangan lari tajuk dri tajuk pilihan . phtu bile aq nn Nisa kbo k mu wk sloh . wk mecok . nangis . gupal kertah . xpaling org . xmoh tegor blake org . dh sloh spe ho ? tebeng 5 kertas A4 blakang beso2 agi tulis 5 tajuk pilihan, mu gatal gelenya nk lain dri rg ah konon nyerrr *tgn kbahu mata keats*, mu wk tjuk lain dri yg lain . mu nk mecok ? mu igt aq pduli ah ? I DON'T CARE ! phtu mai cri aq etek ! hulur kertas konyok nk hncur, suh aq bce . tnye btul x ? aq kbo "btul eh. tp tukor ah sket isi ye . wk jdi psal REMPIT" . ad aq kbo smua isi krangan mu bleh diguna pkai ? aq suh mu tukr isi kn ? aq kbo betul tu wk amek ati je pn . kan kesot pulok . phtu aq suh edit isi, haram mu nk tukor . strekkkk mu tiru . dh lah isi tu dri prenggang tame ph akhir cite psal krangan UMUM xbrtjuk, last2 bile nk wk Intihan, mintk nn org . konon nk tiru isi . strekk jugk mu salin . mu nk mnde bnor nye ? mu nk blajo wk cre nk blajo !  sedo2 ah diri ho . bukn lu mu bleh tiru org time wk latihan eh, karang msuk exam bleh wk gtu . mati hidup mula k, 7Eleven ttup k, Malaysia tukor Perdana Menteri k, mmg xleh nyer ! exam tu mu ngn diri mu sorg ! xshare nn spe2 . time exam tu lah mu nk kembangkan blik npe yg mu blajo stiap thun . dh kalu mu sthun tu asyek niru org je kejaan, mu nk wk nape time exam ? mu nk nangih guling batin depn pengawas hok jge nk suh ye v jawapan ? gtu ? tobak kne hambaq kuor dewn . wk srabut je . just aq nk mu TAKE A NOTE ! jgn mu bgge la ENGLISH mu score . mu expert . yup, mmg aq pn jeles nn klebihan mu brbhase inggeris . i Salute u . but, mu kne igt, exam bukn se bhase tu je . brtmbung ag subjekk bratur kot lakang . so, mohon2 sedo diri ah . sek ni xkbo k mu psal surt tu kitorg bce mujor . lu x, kkgi tgok ah . supoh aq kbo mu 4EVER Alone lam kels tu . xsoh nk raih simpati, mmg xdop hok nk blik nn mu ekgi . ikot mu ah nk wk nd pah ni . aq puah dh . naik muok dh lyan pranga mu . naik geli gelemang ase . G R R R !!! last aq nk kbo, mhon uboh pranga mu then kite tgok blik gane reaksi org luor . n aq pn tragok2 nk caye tang mu . mu bnyok ngt xpuah ati nn aq sblum2 ni . tpi xpe . aq maafkan smua2 tu . aq hrapkan prubahan pd mu . memandankan stu dh pergi, aq xmoh lah mghrapkan MU pn prgi jugk . tp kalu pranga mu tetp sme, kepergianmu DIALU2kan sgt2 :) sekian kritikan aq utk mu . hrap kalu mu bce dpat wk iktibar la ye . kalu mu xbce pn kesoh ape aq -..-
kayy ah . tgn dh mngatuk . mte dh letih . kepala dh penat . got to go uolzzz . bye . mmuah3 :*


Thanks for lending me your eyes ! (:




| Newer Post